Direktlänk till inlägg 19 december 2009

Hej mitt vinterland....

Av Emma - 19 december 2009 13:16

....nu är jag här.

 

Lördagspromenad i snö och kyla.


            

Liten brun med frost i ögonbrynen   


  

"Bara" minus 10... Imorse var det ännu kallare... 

 
 
Ingen bild

Anna

21 december 2009 11:46

Härliga bilder!! Här är det ännu kallare men det känns inte så kallt. Mycket värre att vara ute när det är runt nollan och lite snålblåst. Tänk nu på att sträcka dej över julen, nästa gång vi ses ska du vara längre än mej...
Ha det bra Emma, vi syns efter jul!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 25 januari 2010 06:51

Nu flyttar jag min blogg till www.2fotter8tassar.blogspot.com och även om den här sidan ligger kvar tillsvidare kommer den inte uppdateras. Välkomna till min nya blogg! ...

Av Emma - 22 januari 2010 16:55

Och övertids jobb... Jag tillbringar fredagkvällen på jobbet.... Roligare saker finns ju men det blir några extra kronor på nästa lön då det här är ett övertidspass. Idag har jag tillbringat hela förmiddagen i frisörstolen och nu sitter jag...

Av Emma - 19 januari 2010 13:23

Ännu en runda i mycket snö... 7km lättdistans stod på programmet och för att få lite variation, och utnyttja möjligheten att träna på arbetstid, åkte jag till Hackefors för att avverka dem. Det brukar alltid vara en massa folk ute och gå i de mo...

Av Emma - 18 januari 2010 15:39

...men ute bara snöar det...   Det var längesen jag skrev något... Jag hade lite dåligt med inspiration förra veckan, men det blev en hel del gjort trots det   . Två korta löprundor avverkades helt enligt träningsprogrammet, hundarna fick lite ...

Av Emma - 11 januari 2010 14:13

Bilder.   Idag tog vi oss an lössnön och pulsade runt kalhygget. Som tur var hade älgar och rådjur trampat upp riktigt bra stigar så det blev inte så jobbigt som jag trodde det skulle bli. Kameran var med men det är ju svårt att fota mörka hundar...

Ovido - Quiz & Flashcards